Nennung bestätigt Erfolgsgeschichte des führenden unabhängigen europäischen Anbieters für Contact Center Software - Im Gartner Magic…
Continue ReadingSchlagwort: customer-interaction
Orga Systems launches Order2Cash solution – Advanced customer care, order fulfillment, convergent billing and financial management in one
Paderborn (Germany), 27 February 2012: Orga Systems is extending its product portfolio by enhancing its customer…
Continue ReadingHöhere Kundenzufriedenheit dank Active Mediation und Abrechnung in Echtzeit
Paderborn (Deutschland), Kiew (Ukraine), 04. Januar 2011: Orga Systems hat den NGCP, seine Lösung zur Abrechnung…
Continue ReadingActive mediation and real-time charging enhance customer satisfaction
Paderborn (Germany), Kiev (Ukraine) 04 January 2011: Orga Systems has implemented its real-time charging, active mediation…
Continue ReadingOrga Systems verstärkt Engagement in der Golfregion, im östlichen Mittelmeerraum und in Afrika
Paderborn (Deutschland), Dubai (Vereinigte Arabische Emirate), 30. November 2010: Orga Systems, der führende Anbieter für echtzeitbasierte…
Continue ReadingOrga Systems bietet Sicherheit bei unternehmenskritischen Applikationen
Paderborn (Deutschland) 16. November 2010: Orga Systems liefert hervorragende Business Care Services. Diese stellen reibungslose und…
Continue ReadingNew revenue opportunities for Mobile Network Operators
Real-time rating, charging and policy management are changing telecoms business Paderborn (Germany) 19 October 2010: Handsets,…
Continue ReadingOrga Systems“ CEO Ramez Younan ausgezeichnet als
Paderborn (Deutschland), London (Vereinigtes Königreich) 30. September 2010: CEO der Orga Systems, Ramez Younan wurde als…
Continue ReadingRamez Younan recognized as one of 100 most powerful people in telecoms – Orga Systems’ CEO is member
Paderborn (Germany), London (United Kingdom) 30 September 2010: Orga Systems, #1 choice for real-time charging and…
Continue Reading